Weten wat je kan en wat je wil in je werk is één, maar weet je dit ook in de praktijk te brengen? Hoe functioneer je? Training en coaching op persoonlijke effectiviteit is gericht op wat jij doet, wanneer je dat doet en hoe je omgaat met anderen. Kortom, hoe je tijdens je werk het beste tot je recht komt en bereikt wat je wil bereiken.
Hoe ga je om met die lastige leidinggevende? Op welke manier zorg je ervoor dat jouw collega ook bijdraagt aan jullie resultaat? Hoe kun je tijdens een vergadering ook jouw mening geven? Hoe ga je om met die enorme werkdruk? Hoe zorg je ervoor dat jouw advies opgevolgd wordt? Dat er rekening met je gehouden wordt? Hoe krijg je al je werk af? Op welke manier durf je wel die presentatie te geven?
In werksituaties komen we voor talloze uitdagingen te staan. Dat vraagt om inzicht in jezelf, zelfvertrouwen, organisatie en goede communicatieve vaardigheden. En dat is precies waar mijn training en begeleiding over gaat, zodat jij je beste zelf kunt laten zien.